Referat Inwestycji,Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Kolejność
Piotr Saputa Stanowisko: Kierownik Referatu Inwestycji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Telefon: (84)663-02-25, (84)663-02-55
Email:
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. nr 3


Obowiązki:
  1. Kierowanie pracą  Referatu Inwestycji Rolnictwa i Ochrony Środowiska.
  2. Zapewnienie funkcjonowania i sprawowanie nadzoru nad eksploatacją wodociągów.
  3. Dokonywanie wymiaru opłat za zużycie wody i odprowadzanie ścieków.
  4. Prowadzenie spraw związanych z  funduszem sołeckim oraz podatkiem od towarów i usług.
  5. Prowadzenie spraw planowania przestrzennego gminy.
  6. Zapewnienie realizacji inwestycji gminnych, remontów kapitalnych.
  7. Prowadzenie ogólnego nadzoru nad inwestycjami gminnymi.
  8. Opracowywanie projektów planów rozwoju lokalnego, rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych gminy.
  9. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
  10. Organizowanie i nadzorowanie prac skazanych skierowanych do jej wykonywania przez kuratora zawodowego, prowadzenie harmonogramu i sporządzanie miesięcznych informacji.
  11. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla przedsięwzięć gminy.
2
Marcin Kurzępa Stanowisko: Z-ca Kierownika Referatu Inwestycji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Telefon: (84)663-02-25, (84)663-02-55
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. nr 3


Obowiązki:
  1.  Prowadzenie spraw inwestycyjnych gminy.
  2. Utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy Krynice -  realizacja zadań wynikających z gminnych programów, nadzorowanie prac wykonywanych przez pracowników obsługi.
  3. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi.
  4. Prowadzenie budowy i remontów przystanków autobusowych.



4
Tomasz Kozłowski Stanowisko: Inspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej
Telefon: (84)663-02-25, (84)663-02-55
Email:
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. nr 2


Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodno- ściekowej, geologii.
  2. Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem i eksploatacją oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej i gminnego wysypiska śmieci.
  3. Utrzymanie porządku i czystości w gminie.
  4. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem i zarządzaniem mieniem gminnym.
  5. Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem wspólnot gruntowych.
  6. Prowadzenie spraw dotyczących zatwierdzania projektów podziału nieruchomości oraz rozgraniczeń.
  7. Nadawanie numeracji nieruchomości.
  8. Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi.
  9. Przyznawanie lokali mieszkalnych, w tym socjalnych.
  10. Prowadzenie spraw rolnictwa.
  11. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody.
  12. Sporządzanie umów dzierżawnych związanych z nabyciem praw emerytalnych rolników.

 

5