Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Krynice

Referat Organizacyjny, Oświaty i Kultury

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Marcin Kurzępa Stanowisko:Sekretarz Gminy
Telefon:(84)663-02-25, (84)663-02-55
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pokój Nr 11


Obowiązki:

1. Sekretarz zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1/ wykonuje w imieniu Wójta funkcję kierownika administracyjnego Urzędu Gminy:
a/ opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego oraz uaktualnia go w miarę potrzeby,
b/ opracowuje zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
c/ sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
d/ informuje Wójta o konieczności dokonywania zmian personalnych, przedkłada propozycje dotyczące usprawnienia pracy Urzędu,
e/ rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,
f/ dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
g/ nadzoruje czas pracy pracowników samorządowych,
h/ dba o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenie,
i/ planuje koszty utrzymania Urzędu, nadzoruje właściwe wydawanie pieniędzy na materiały biurowe.
2. Pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu :
a/ nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej,
b/ nadzoruje przestrzeganie zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw,
c/ prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu,
d/ zapewnia prawidłowe prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych.

0 2
Małgorzata Jamroż Stanowisko:Kierownik Referatu Organizacyjnego, Oświaty i Kultury
Telefon:(84)663-02-25, (84)663-02-55
Email:
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30


Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw związanych z pracą Referatu Organizacyjnego, Oświaty i Kultury.
  2. Prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej.
  3. Prowadzenie spraw wojskowych.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa publicznego.
  5. Pełnienie obowiązków Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu komunikacji.
  7. Prowadzenie spraw z zakresu grobownictwa.
  8. Zapewnienie ochrony budynku Urzędu.
  9. Sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem pomieszczeń, w których przetwarzane są  dane osobowe zgromadzone w zbiorach danych prowadzonych w systemie elektronicznym i tradycyjnym.
  10. Prowadzenie spraw związanych z ochrona przeciwpożarową i zarządzaniem kryzysowym
  11. Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Urzędu.
  12. Prowadzenie spraw ewidencji działalności gospodarczej.
  13. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu do spożycia na miejscu lub poza miejscem sprzedaży.
0 6
Magdalena Baj-Sowa Stanowisko:Inspektor ds. obsługi Rady Gminy i Oświaty
Telefon:846630468
Email:
Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Gminy i sołtysów.
  2. Realizacja zadań związanych z upowszechnianiem kultury, kultury fizycznej, turystyki i wypoczynku.
  3. Współpraca z organizacjami pożytku publicznego.
  4. Prowadzenie prac związanych z wyborami do organów samorządu i ławników.
  5. Prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia.
  6. Prowadzenie spraw związanych z przystąpieniem gminy do  związków, stowarzyszeń.
  7. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem oświaty.
  8. Dowożenie uczniów niepełnosprawnych.
  9. Dotacje dla szkół niepublicznych.
  10. Dokształcanie młodocianych.
  11. System informacji oświatowej.
0 8
Kinga Brytańczyk Stanowisko:Podinspektor ds. ogólno-organizacyjnych
Godziny przyjęć:

7:30 - 15:30


Obowiązki:

1. Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków.
2. Prowadzenie dokumentacji związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych i pracowników obsługi.
3. Przygotowanie i obsługa, narad i spotkań organizowanych przez Wójta i Sekretarza.
4. Prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów prawnych.
5. Czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów, korespondencji Urzędu.
6. Zarządzanie środkami transportowymi gminy.
7. Prowadzenie archiwum zakładowego.

0 10