Referat Finansowy

Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Kolejność
Sylwia Pitura Stanowisko: Skarbnik Gminy
Telefon: (84)663-02-25, (84)663-02-55
Email:
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. 14


Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw związanych z pracą Referatu Finansowego.
  2. Opracowaniu budżetu gminy.
  3. Prowadzenie rachunkowości Urzędu Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.
  4. Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami.
  5. Dokonywanie kontroli wewnętrznej.
  6. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych.
  7. Opracowywanie instrukcji wewnętrznej i prowadzenie nadzoru w zakresie przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych i rozliczanie wyników inwentaryzacji.
  8. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej.
  9. Prowadzenie kontroli zewnętrznej w stosunku do jednostek podległych w wykonywaniu budżetu gminy oraz planu finansowego jednostek organizacyjnych podporządkowanych gminie.
  10. Prowadzenie współpracy z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, ZUS, KRUS i Bankiem sprawującym obsługę finansową.
  11. Prowadzenie zakładowej działalności socjalnej w zakresie finansów
2
Agnieszka Paskudzka Stanowisko: Kierownik Referatu Finansowego
Telefon: 846630225
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. nr 15


Obowiązki:
  1. Kierowanie pracą Referatu Finansowego.
  2. Księgowość dochodów i wydatków Gminy.
  3. Sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu Gminy, pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych.
  4. Prowadzenie kasy Urzędu Gminy.

 

 

3
Agnieszka Bartosz Stanowisko: Z-ca Skarbnika Gminy
Telefon: (84)663-02-25, (84)663-02-55
Email:
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. nr 15


Obowiązki:
  1. Zastępowanie Skarbnika Gminy w razie jego nieobecności.
  2. Bieżące prowadzenie księgowości  dochodów i wydatków.
  3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  4. Przeprowadzanie inwentaryzacji.
  5. Przygotowanie merytoryczne rachunków do wypłaty.

 

4
Barbara Zielińska Stanowisko: Inspektor d/s wymiaru i księgowości podatkowej
Telefon: (84)663-02-25, (84)663-02-55
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. nr 6


Obowiązki:
  1. Wymiar i realizacja podatku rolnego leśnego, od nieruchomości i środków transportowych w sołectwach: Krynice, Majdan Krynicki, Polany,Polanówka, Romanówka, Zadnoga, Zaboreczno, Kolonia Partyzantów.
  2. Wystawianie zaświadczeń o stanie majątkowym, zaległościach , poświadczanie okresów prowadzenia gospodarstwa rolnego.
  3. Umarzanie , przedłużanie terminów płatności i udzielanie ulg należności podatkowych.
5
Jolanta Czekierda Stanowisko: Inspektor d/s wymiaru i księgowości podatkowej
Telefon: (84)663-02-25, (84)663-02-55
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. nr 6


Obowiązki:
  1. Wymiar i realizacja podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i środków transportowych w sołectwach: Antoniówka, Budy, Dąbrowa, Huta Dzierążyńska, Majdan-Sielec, Zwiartów, Zwiartów-Kolonia, Dzierążnia.
  2. Wystawianie zaświadczeń o stanie majątkowym, zaległościach , poświadczanie okresów prowadzenia gospodarstwa rolnego.
  3. Umarzanie , przedłużanie terminów płatności i udzielanie ulg należności podatkowych.
6
Dorota Sachajko Stanowisko: Referent ds. opłat
Godziny przyjęć:

7.30 - 15.30 pok. nr 6


Obowiązki:
  1. Prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Krynice.
  2. Prowadzenie spraw związanych z opłatami za czynsze i użytkowanie wieczyste.
7